Idézet

"Olvasd, nézd, hallgasd azt, amire a szervezeted vágyik, meglátod, minden hangulatodra, állapotodra találsz műfajt, s azon belül keresd azt a darabot, amelynek színvonala megüti a mértékedet." /Vavyan Fable/

"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." /Vavyan Fable/

2011. december 15., csütörtök

Sarah Mason - James hálójában

moly.hu-ról ismertető: "A merész Holly Colhannonnak megvan az a lenyűgöző képessége, hogy jót tud nevetni a megalázó helyzeteken. Legújabb megbízása azonban próbára teszi eszét és lelkierejét. A Bristol Gazette új bűnügyi tudósítójaként egy komor, ellenszenves, de tagadhatatlanul dögös nyomozót, James Sabine-t kell követnie mindennap a rendőri munka sűrűjébe. Kalandjaikról naplót ír az újságjának, az olvasók hamar rákapnak a sorozatra. A szexi bűnüldözővel átélt puskaporos helyzetekből és szaftos részletekből bizony sosem elég. Ki gondolta volna, hogy a törvény és a rendőri munka ilyen romantikus is lehet? Holly rögbijátékos barátja és James szupermodell menyasszonya vajon képesek megtartani párjukat e szövevényes vígjátékban? A végén természetesen győz a mindent elsöprő szerelem…"

Kegyetlen sokat nevettem rajta. Aki igazán kikapcsolódásra vágyik, ne hagyja ki :D Alapjáraton megvannak benne a romantikus elemek, valahogy számomra mégsem ez adja a lényegét a storynak. Persze, kell hogy egy romantikusnak titulált könyvben romantika legyen, de mégis.. több benne a humor, ami igazán üdítő az embernek, aki kiakar szakadni a hétköznapokból.
Mostanában kicsit elszaporodtak az olvasási listámon a hasonló könyvek, mivel úgy döntöttem, tágítom kicsit az ismereteimet. Elég sokat hallgatom, hogy nekem Fable és Nemere könyvein kívül más nem is létezik? Ó dehogynem. Rengetek könyvet olvasok, és rengeteg író könyveit szeretem. Olvasok Robertset, Kinget, Poppert, Müllert, Wasst, és még sorolhatnám. Minden műfajban van amit szeretek. A blog főoldalán az idézet a legmegfelelőbb válasz, amikor elkezdenek piszkálni hogy miért nem olvasol netán mást. Kedves barátom azért, mert ahogy Fable is mondta : "Olvasd, nézd, hallgasd azt, amire a szervezeted vágyik, meglátod, minden hangulatodra, állapotodra találsz műfajt, s azon belül keresd azt a darabot, amelynek színvonala megüti a mértékedet.

Számomra ez a könyv kellemes élményeket adott. Sokat nevettem, kikapcsolódtam, elmerültem az írónő gondolatvilágában. Megkedveltem a szereplőit, együtt sírtam és nevettem velük, megijedtem egy-egy jelenetet, és felvihogtam a nagy csattanókon. Ha Mason többi regénye is hasonló, akkor csak azt tudom mondani, hogy még még még! :) 


Pontozás: 10/9

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése