Idézet

"Olvasd, nézd, hallgasd azt, amire a szervezeted vágyik, meglátod, minden hangulatodra, állapotodra találsz műfajt, s azon belül keresd azt a darabot, amelynek színvonala megüti a mértékedet." /Vavyan Fable/

"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." /Vavyan Fable/

2012. január 26., csütörtök

Jennifer Crusie - Fogadj rám!

Moly.hu-s ismertető: "A 33 éves Minerva Dobbst két hónap után kíméletlenül lapátra teszi a barátja, mert a lány nem hajlandó lefeküdni vele. Min dúl-fúl, leginkább azért, mert így húga három hét múlva tartandó esküvőjére kísérő nélkül marad. Így aztán kapóra jön, amikor véletlenül fültanúja lesz, amint ex-pasija fogadást köt egy üzlettársával, hogy az nem tudja Mint ágyba vinni egy hónap alatt. Az illető Calvin Morrisey, aki a nőfaló macsók közül is kitűnik, és mindig nyerésre játszik, ha a női szívek meghódítása a tét.
Min hagyja magát felszedni. Hátsó szándék vezérli: ha egy hónapon át az orránál fogva tudja vezetni Calvint, a férfi elveszíti a fogadást, neki viszont lesz kivel mennie húga küszöbön álló lagzijára. Ám az első randi végére lemond a tervről. Amikor elköszönnek egymástól, mindketten remélik, a búcsú örökre szól. Csakhogy a sors más terveket szövöget számukra: Min és Cal képtelenek távol tartani magukat egymástól. Közben előkerül Min féltékeny ex-pasija, Cal elszánt ex-nője, és megjelennek a segítőkész barátok, akik persze mindenbe beleütik az orrukat. Számolatlanul fogy az édes, csokimázas fánk, számtalan szebbnél-szebb nyitott orrú cipő tűnik fel, megismerhetjük a káoszelméletet, és kiderül, hogy a legnagyobb hazárdjáték nem más, mint a szerelem.
A New York Times bestseller-listás írónője, Jennifer Crusie előző, nagy sikerű könyve az Isten hozott Kísértésben után az olvasó ismét belefeledkezhet Crusie szeretnivaló és bolondos karaktereinek magával ragadó, egyszerre romantikus, szexi és kacagtató világába."


 Eszméletlen sokat nevettem. Azt hiszem ezzel mindent elmondtam. A könyv minimum 250 oldala közül legalább 200-at végig kacarásztam. Anyukám többször megkérdezte, hogy mi olyan vicces. Én somolyogva megjegyeztem, hogy "Ó anyukám ha tudnád...". Persze utána felvázoltam az épp nevetség tárgyát képező kis jelentet, anyukám mosolygott, és megjegyezte, hogy ilyenkor olyan békés vagyok. :D
Olvastam. Ez mostanság elég gyakran előfordul velem, hiszen a térdem miatt itthon töltöm időm nagy részét. Na nem panaszkodom, hiszen pihentetni kell a lábam, az orvos utasítása. És legalább van időm olvasni. Többek között ezt is. Nem gondoltam volna, hogy ez a könyv ilyen hatással lesz rám, de tévedtem. Imádtam a karaktereket. Tetszett hogy Minerva nem úgy viselkedett a pasival, ahogy azt ő gondolatban eltervezte. Leteremtette, többször rendre utasította, rászólt hogy ne sármőrködjön a közelében. Annyiszor leoltotta a pasit, hogy már kezdtem sajnálni, de persze közben rettentően jól szórakoztam. Ha netán depi közeli állapotban vagy, állj neki ügyesen. Garantálom, hogy a 44. oldalnál már szakadni fogsz a röhögéstől. Humoros, könnyed olvasmány, de van benne az élet piciny mocskos dolgaiból is, ami miatt nem változik át meseregénnyé. :D

Pontozás természetesen 10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése