Idézet

"Olvasd, nézd, hallgasd azt, amire a szervezeted vágyik, meglátod, minden hangulatodra, állapotodra találsz műfajt, s azon belül keresd azt a darabot, amelynek színvonala megüti a mértékedet." /Vavyan Fable/

"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." /Vavyan Fable/

2012. január 18., szerda

Nora Roberts - Azúrkék égbolt

Könyv ismertetője: "Amikor Jack Mercy meghal, húszmillió dollár értékű tanya tulajdonjoga száll örököseire. Három különböző anyától született három lánya találkozik, hogy meghallgassák a végrendeletet. A lányok azonban megdöbbenve hallják, hogy csak akkor kaphatják meg az örökséget, ha egy évig együtt élnek a tanyán. A sikeres forgatókönyvíró Tess számára, aki csak azért jött, hogy felmarkolja a pénzt és visszamenjen Hollywoodba, ez valóságos rémálom. Lilynek, aki erőszakos exférje elől menekül, menedék. És Willa számára, aki a tanyán nőtt fel, erőszakos behatolás jogos otthonába. Nővérek és idegenek. Most együtt néznek szembe a kihívással, hogy félretegyék keserűségüket és családként éljenek; megvédjék egymást a veszélyektől és egyesítsék erőiket egy brutális ellenség ellen, aki mindhármuk elpusztításával fenyeget."


Imádtam ezt a könyvet. Mivel tetszett a belőle készült film is, így arra gondoltam, a könyv már csak jobb lehet. És nem tévedtem. Izgalmas, eseményekkel teli. Sosem tudhatod mire számíthatsz a következő pillanatban, és ez valahogy várakozással tölt el, és izgalommal. Rengetegszer felnevettem a könyv bizonyos jelenetein, de a végén el is pityeregtem magam. Végig szurkoltam, hogy a gyilkos ne kapja el a lányokat, és amikor kiderült hogy ki a gyilkos és hogy miért... Na akkor jött a meglepetés.  A szereplők közül azt hiszem Ben volt a kedvencem. Jó-jó. Akik ismernek, sejtem hogy mire gondolhatnak. Pimasz, néha arrogáns, imádja heccelni Willát amitől a csaj a falnak megy, ugyanakkor vonzódik is ehhez a pimasz alakhoz. A pimasz és provokatív külső viszont egy igazán hősies és imádnivaló pasit takar. Én tuti leesnék a lábamról egy ilyen pasi előtt :D Nem tudom mi a vonzó benne ennyire, de nagyon is kedvemre való volt. A három lányt összességében kedveltem, de Willa állt hozzám közelebb, és Tess volt aki a legtöbbször idegesített. A mellékszereplők közül pedig Ham volt a favoritom már az elejétől kezdve. Ezt a könyvet csak ajánlani tudom! Azt hiszem Fable után Roberts az, akinek a legtöbb könyvét egy az egybe kötelezővé tenném a depiseknek. :D Akármilyen pocsék is a hangulatom, ez a két írónő mindig felvidít. A könyveik életet mentenek. 

Pontozás: 10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése