Idézet

"Olvasd, nézd, hallgasd azt, amire a szervezeted vágyik, meglátod, minden hangulatodra, állapotodra találsz műfajt, s azon belül keresd azt a darabot, amelynek színvonala megüti a mértékedet." /Vavyan Fable/

"A jó könyv mindig megtalálta, ma is megtalálja azokat, akiknek íródott." /Vavyan Fable/

2016. december 31., szombat

Reading Challenge 2016 teljesítés

Sziasztok!
Amint azt bizonyára tudjátok, Miamona megalkotta a saját szabályai szerinti éves kihívást, mely szerint 10+1 kategória szerint olvasna könyvet. Úgy döntöttem, idén én is csatlakozom, bár picit megbolygattam a kategóriákat.  Azt, hogy ezt jól tettem-e, döntsétek el ti.
Erről már írtam nektek annó, a csatlakozás idején itt: http://ariadneolvasmanyai.blogspot.hu/2016/01/reading-challenge-2016.html

Most pedig a teljesítés, avagy mennyire sikerült a kategóriáknak eleget tenni.


1. Frissensült: Idei, 2016-os megjelenésű kiadvány. Nyelvi megkötés nincs.
Nora Roberts: Megszállottság

2. Az élet egy nagy fantasy: avagy olvassunk tündérekkel, angyalokkal, trollokkal, sárkányokkal, és egyéb misztikus lényekkel kapcsolatos történeteket. 
Jodi Picoult – Samantha van Leer: Lapról lapra

3. Gyerek, gyerek, gyerek…: A mű (egyik) fő(bb) szereplője egy maximum 10-12 éves gyerek legyen. 
Én ide Kartali Zsuzsanna: Anyacsavar és kockafej című könyvét soroltam, bár a könyvben Zsombi eléri a tinédzser kort.

4. Al dente: Ízig-vérig olasz szerzőtől egy ízig-vérig olasz mű elolvasása. 
Hogy ez mennyire felel meg a kihívásnak, nem tudom. A szerző olasz, viszont a történet nem Olaszországban játszódik, és túl sok köze nem volt az olasz kultúrához sem. 

5. Made in Hungária: Egy magyar szerző, magyar műve. 
Vavyan Fable: Holt ​volt, holt nem volt… 

6. Borzongás: Műfaji megkötés nélkül, bármi, amitől égnek merednek a szőrszálaink. Akció, thriller, krimi, horror, stb.
B. A. Paris: Zárt ajtók mögött

7. Hát ez kriminális!: Olvassunk bármilyen krimit. 
Kati Hiekkapelto: Védtelenül

8. Cím: Eres ökör?: Elképesztő, hülye című könyv, ahol kíváncsiak vagyunk, mit rejt a belső… 
Rita Falk: Télikrumpligombóc

9. Románc az élet: avagy olvassunk olyan könyveket, amik romantikus véggel zárulnak.
Jamie McGuire: Gyönyörű ​megváltás

10. Hahota: Olvassunk valami kacagtatót. 
Rachel Gibson: Szerelmi katasztrófák (Hokisok 4.) Igazság szerint romantikus kategória, de rengeteg vicces jelenet volt, amin a hasamat fogtam a nevetéstől.

+1. Játszd újra, Sam: Olvassunk újra valamit, amit csak szeretnénk.
Lassan szokásommá válik, hogy évente újraolvassak valami könyvet. Tavaly Fable könyvek maratont tartottam, idén viszont Dickens: Karácsonyi ének című könyvét vettem újra a kezembe. Karácsonyhoz közel úgy éreztem, kell valami ünnepi hangulatút is olvasni, ráadásul betegség miatt olyat akartam, amit már olvastam, és nem kell 110%-ig figyelnem, hogy le ne maradjak valamiről. Imádom a történetet könyvben és filmben egyaránt, úgyhogy ideális választás volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése